04 septembrie 2007

Vand hotel!


De curand, mai toti prietenii sau prieteni de-ai prietenilor isi cumpara cate ceva, isi infiinteaza vreo firma sau fac vreun imprumut, iar eu stau si ma jelesc de NEdusul meu la mare anul asta. Un prieten si-a luat masina, altul club si isi deschide si un skate-shop, un altul s-a plimbat toata vara prin Europa, iar inca un altul isi deschide salon de tunning auto. Toate ca toate, dar ieri am auzit-o pe cea mai tare si culmea, vine din partea mea: un fel de ruda mai indepartata isi vinde hotelul din Italia, de pe langa Marea Adriatica, din orasul Rimini (sper ca am scris corect) cu vreo 2 milioane de euro. Na jmekerie. Daca fac afacerea asta imi iau masina, fug cu ea prin Europa si ma intorc cu multe haine sa-mi deschid un skate-shop. Asa ca, voi bloggeri milionari, cum cititi acest articol (si stiu ca sunteti multi), dati-mi un mail sa va dau toate detaliile despre acest hotel si cum puteti intra in posesia lui. Mai si glumim.
Ala-si vinde hotelul si eu strang bani sa stau doua zile la 2 mai. (hai ca exagerez)

Niciun comentariu: