07 septembrie 2007

Radio Kiss FM


De ceva vreme (o saptamana) ii ascult pe acesti oameni si, fiind cam prima oara dupa 4 ani cand ascult radio, probabil am pierdut multe chestii faine, in special reclamele. E, iata ca azi am prins una si am ras nene... dar am ras (sper ca era reclama, ca nu mai tin bine minte sfarsitul si ma fac de ras - dar oricum nu stie nimeni cine sunt, deci e ok). Reclama suna cam asa:

"Eu stiu ca acele costume de pe domnite, format din chilotei si sutien se numeste bikini, dar stii cum le zice costumelor formate doar din chilotei, fara sutien? Monokini."

As putea fi considerat incult, dar eu chiar nu am auzit pana azi de monokini si mi s-a parut un termen foarte amuzant.
Pentru baieti cat si pt unele fete am pus o poza mai "saritoare" cu monokini.

Niciun comentariu: