17 iunie 2007

Vreau sa fiu gasit pe google

Nu de altceva, dar daca nu vreau sa ma promovez pe messenger, sau printre prieteni (mi-am propus sa nu afle nici un apropiat ca am blog), nu inseamna ca nu o pot face prin alte metode, cum ar fi google-ul.
Si tot incerc, intreb in stanga si sus, ca in dreapta nu gasesc mai pe nimeni deocamdata, dar nu primesc nici un ajutor. Si nu vreau sa fie site-ul gasit printre primele cand tastezi "chermeza" la search, ci doar sa ma afiseze si pe mine pe undeva, cand tastez "chermeza.blogspot". Un prieten mi-a spus sa dau search pe google. El vrea sa fie amuzant, dar nu e momentul potrivit. Nu m-am inteles niciodata cu calculatoarele. Daca nu sunt pe google, chiar nu va vedea nimeni blog-ul asta, si ar fi culmea sa scriu doar pt mine. Nu-mi mai place.
Astfel, cand vei citi acest post, probabil m-ai gasit pe google, deci am rezolvat problema. Oare cat imi va lua pana voi primi ajutorul mult cautat?

11 comentarii:

Madko spunea...

ok .. vrei sa te vada google.. hmm

1) incearca sa faci schimb de link-uri .. astfel cand bootzii google ..si altor motoare de cautare vor gasii linkul tau pe site-urile celor cu care faci schimb(care sunt deja in bazele lu gogu') .. vei apare in baza lor de date

2) pune-ti un "CONTACT" .. sa te poata contacta cei care vor un schimb de link-uri

Chermeza spunea...

Multam de indrumare. Am facut ce mi-ai spus. Acum astept... si caut.
Sanatate

Anonim spunea...

Nu te-am gasit pe google. Ci am vazut ultimii refereri si pe toti dau click sa vedem care si cum sta treaba. In alta ordinde de idei scoate si tu chestia asta cu votul(Bine ati venit! Apasa OK pentru a vota acest site) cand intru pe site ca e de c*c*t.

Chermeza spunea...

Zis si facut.
Mai astept indrumari, sfaturi caci toate-s bine venite, daca-s cu buna intentie

Anonim spunea...

Incearca sa faci posturi interesante. Despre orice dar sa fie interesante, ca pana la urma e un blog personal. Daca nu ai o tema pentru blog pe care sa zicem ca o urmezi incearca orice, pe urma gasesti tu calea si stii despre ce sa scrii. La blogroll sau bloguri de urmarit pune doar ce citesti, ce-ti place si nu doar pentru ca is cei mai cunoscuti sau mai stiu eu ce. Sincer si asta mi se pare aiurea. Ba eu il am pe ala la blogroll ca ma are si el si asa am sa devin mult mai citit. Am avut si eu si am sters. Am lasat doar ce citesc. Nu are rost, ma pis pe marii bloggari ai Romaniei, caci tot ce fac e pentru trafic.

Chermeza spunea...

Tot nu merge. Sunt inscris pe atatea portaluri cat nici un alt blogger si nimic.
Intelesesem ceva de niste "metataguri" care tre' introduse in blog.. dar nu mah pricep deloc.
Daca aveti vreo idee despre "cu ce se mananca", va rog frumos.
Multam

allshitblog spunea...

buna, sunt ionutz din braila si am aceeasi problema, am un blog de vreo 2 saptamani si nu il gasesc in google, se pare ca tu ai rezolvat problema asta si eram doar curios cum ai reusit. daca crezi ca ma poti ajuta te rog sa ma contactezi la bizaryx@yahoo.com
MULTUMESC

Eddy spunea...

Salut! Am si eu un blog, inca nu am nici o idee despre ce vreau sa contina, dar nu reusesc sa ma gasesc pe goole, vad ca tu ti-ai rezolvat problema! Niste detalii imi poti oferi si mie! Multumiri!

She spunea...

Eu te-am gasit pe google;))..putin cam tarziu..daca e sa ma uit la data la care a fost publicat postu..dar te-am gasit;))

Julieta spunea...

Please, spune-mi si mie cum fac sa-mi apara blogul pe google. Macar un punct de inceput.
Multam fain!

Elle spunea...

asa patesc si eu ...nici eu nu ma gasesc pe google:(