22 iunie 2007

Tentatie

Nu e o tentatie oarecare, cea despre care va vorbesc. E vorba de tentatia de a le spune cunoscutilor ca mi-am facut blog. Si totusi rezist, nu vorbesc cu absolut nimeni despre asta. Dar asa ma roade gandul de a da un mare mass message d'ala, sa-mi anunt intreaga lista (in jur de 500 de persoane) cum ca gata, nu am mai rezistat si mi-am facut blog. Candva eram impotriva acestora, dar credeti-ma ca nu mai tin minte de ce.
Ma gandeam cu ceva minute in urma cum ca, totusi, am dreptul sa dau un singur mesaj, pe messenger, unei singure persoane, in care am eu incredere ca va face ce-i voi spune si anume: "Citeste blogul, iar de crezi ca merita sa-l citeasca si altcineva, trimite-l mai departe unei singure persoane si roag-o sa faca la fel!" Dar nu voi face asta. Nu. Am zis nu si asa ramane.
Dar tentatia e mare. E ca atunci cand vezi o pata neagra pe bluza altcuiva si iti doresti cu tot dinadinsul sa pui mana sa vezi ce e, dar nu o vei face. Hai ca-i buna comparatia. Eu am ras

Niciun comentariu: