19 iunie 2007

Ba, ce tara frumoasa!

In curand voi pleca din Bucuresti, cu scopul de a vizita cateva orase ale Romaniei, mai maricele, mergand pe la prieteni, admirand, vizitand, zambind, caci avem o tara frumoasa. Mi-a placut intotdeauna sa merg cu trenul (si sa nu miroasa a ceapa) si sa admir peisajele. Zau mi se pare superb. Pe oriunde ai merge (recunosc ca am iesit prin putine locuri in afara capitalei) e ceva frumos de vazut, e un peisaj care iti ramane intiparit in amintiri, sau vreun mos imbracat ciudat, mesterind cine stie ce, zambindu-ti cu cei doi dinti, facandu-te la randu-ti sa-i intorci zambetul si sa exclami: "Ce mai stramosi avem si noi!" (harnici adica). "Noi stim sa mesterim"
Si plec curand, deoarece simt ca am nevoie de o pauza, dupa un acest ultim an de facultate, sa iau o minivacanta, inainte de examenul de licenta - asa trebuie facut. Sa-l aud eu p'ala care-mi spune "stai ma acasa, ca nu ai ce vedea"!
Avem o tara frumoasa, ba. Daca n-am mai murdari-o atat, am avea cu ce ne mandri.
Vacanta, dulce vacanta, vin!!! Tara, dulce patrie, vin in vizita. Si berea sa curga

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo...go go go..da o naibii de licienta...si asa suntem singurile animale care alearga dupa bani si in final murim prosti...