17 iunie 2007

Premiul cel mare

Nu ai de unde sa stii daca nu cumva suntem prieteni, atata timp cat nu am anuntat pe nimeni, nu am trimis nici un mass cu blogul (sper sa faci tu asta in locul meu). Ca sa-l facem putin mai interesant, posteaza cam ce premiu ai vrea sa primesti, sa-ti ofer, daca ai descoperi cine sunt. Sunt curios cam ce crezi ca ai merita daca ai face aceasta descoperire. Voi lasa indicii in mai toate posturile. Din povestile pe care le voi scrie, intamplarile prin care trec, pe care le-am auzit, poti descoperi, in timp, unde invat sau unde am invatat, cum ma cheama (cam greu), si incet-incet cu ce ma ocup, ce prieteni am etc
Astfel, daca afli cum ma cheama, cu ce ma ocup, si pe deasupra mai suntem si prieteni sau avem vreo cunostinta comuna, iti poti castiga premiul dorit, iar pe langa acesta, sunt dispus sa fac tot posibilul sa-ti aduc in original, cd-ul cu trupa, cantaretul/cantareata preferat/-a (am aflat de curand, dintr-un mass, ca am posibilitatea asta). Lumea-i mica. De asta sa fii sigur. Sunt dispus sa ofer aceste premii, atata timp cat iti las postul vizibil de catre toti vizitatorii, implicit nefiind greu de oferit.
Atentie!!! Injuriile, posturile care nu-mi plac, le voi sterge. E blogul meu, deci eu sunt seful, eu ordonez. Voi vorbiti frumos si fiti cu mintea deschisa.
Sanatate.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Astept detalii atunci. Daca stii ca nu te cunos astept premiul ca nu as avea sanse altfel sa aflu cine esti.