16 martie 2008

Romanii inca fug in Spania


Cand eram tinerel stiam ca toata lumea fuge ori la furat ori sa-si ia masina din Germania. Asta stiam deoarece despre asta vorbeau cei din jurul meu. Cu timpul, romanul a vazut ca se poate munci cinstit si se castiga foarte bine in alte tari si astfel dus a fost si dus e inca. Si eu am foarte multe cunostinte plecate peste hotare si in fiecare zi aud de alti prieteni pe care nu i-am mai vazut de ani buni, ca ori muncesc prin Spani, ori s-au casatorit prin alte tari. De curand am gasit pe net cateva poze cu un prieten cu sotia si fetita lui, la botezul celei micute, in Spania, la parintii fetei, unde si locuiesc impreuna de altfel. Uau. Adica zau asa am reactionat. Ce este asa greu sa supravietuiesti in Romania? (mi-as da doua palme ca vorbesc asa, la cate datorii am) Se poate munci si aici cinstit, nene, si leafa merge daca o cauti bine inainte.
Vorbeam cu cineva de curand, care este alpinist utilitar, si-mi spunea ca nu are decat vreo 8 clase, dar castiga foarte bine catarandu-se pe blocuri. Mi-a mai spus ca inainte a colat masini si la fel, castiga foarte bine. Dar e munca fizica, nene si poate d'asta se sperie romanul. Poate.
Ce e si mai urat e faptul ca majoritatea romanilor inca fura prin Italia, Spania, Germania si sunt prinsi (foarte bine) si ne fac de kk. E si normal sa nu fim bine primiti prin alte parti. Asta este, asa am invatat cu totii, asa te educa in armata: greseste unul - toti ceilalti din grupul lor sunt trasi la raspundere.

Niciun comentariu: