28 august 2007

Imi pastrez anonimatul



Si nu mai pooooot. Imi este din ce in ce mai greu sa intru pe blog si sa scriu, deoarece sunt mai tot timpul inconjurat de ei/ea, de cineva, de oricine. Imi doresc sa descopere vreun prieten acest blog si sa-mi spuna: "haaaaaaaaaaa, tu esti!" si sa inchei tot acest anonimat. Sa-mi spuna: tu lucrezi la firma aia, ai acel blog, tu scrii versurile alea, esti in trupa aia, tu ai lucrat la filmul ala, sau ai facut cascadoriile alea, ai scris acele stiri, sau prezinti acea emisiune (am si exagerat in toate acestea, bineinteles) si sa nu mai trebuiasca sa ma ascund. Asa ca, daca dai de acest site, poate trimiti un mesaj mai departe, sa-ti intrebi prietenii daca ma cunoaste vreunul din tot ce am scris pana acum (sa castig si multi vizitatori din asta - acum "fac cu ochiul") si sa nu mai trebuiasca sa ma ascund.
Eu mi-am propus sa nu spun nimanui de acest blog timp de un an. Dar daca sunteti pe aproape, sunt gata sa-mi mai propun inca un an si sa ma tot ascund. Aveti grija, dragi prieteni, ca va citez toate povestile!

Ajutor!

Sau nu...

Niciun comentariu: