06 iulie 2007

Un nou inceput

In curand nu prea voi mai putea scrie pe aici. Ma mut cu iubita-mi si cum nu vreau sa-mi descopere acest blog, probabil imi va fi mult prea greu sa gasesc timp cand nu este in preajma pentru a scrie. Ce rautacios sunt!!! Nu stiu ce ar crede altcineva, dar nu mi se pare a fi asa o mare rautate faptul ca ii ascund acest blog. O iubesc, nu as face ceva ce ar deranja-o.

Ce am mai facut/intalnit/vazut/auzit in ultimul timp:
- am vazut un poet cu sosetele murdare, un oras rascolit, multe sticle de bere, multa oboseala, zambete impuse
- am auzit randunele cantand si am aflat ca-s pe cale de disparitie, am auzit melodii noi, dar inca nu din cele de recomandat
- am facut ultimele pregatiri pentru examenul de licenta, am alergat dupa prea multe acte, prin prea multa caldura, ura si birocratie, am facut miscare
- am intalnit persoane bete, controlori RATB, vechi prieteni, multe secretare, o carapace (pe blocuri)

Nu stiu cate ati inteles din ce am scris mai sus, dar va promit ca am avut o saptamana mult prea plina - poate-i un lucru bun acesta. Totusi, din cele intamplate, nu merita mai nici un eveniment prea multa atentie. Pana data viitoare: racoare va doresc!

Niciun comentariu: