15 decembrie 2007

Procurorul nespalat


Urasc multe, din pacate. Sunt un uracios din fire. Dar sa il vad pe vreunul ca iese de la wc si nu se spala pe maini, imi vine sa-l scuip (exagerez).

Eu, ca si tine probabil, am barul meu, in care beau, joc table, beau, joc o carte, citesc, beau, barfesc, sparg sticle, ma uit la meciuri, beau etc. De cativa ani de zile, tot umbland in acelasi bar, am cunoscut multe persoane ciudate, printre care si un renumit procuror, pe care nu l-am suportat inca de la inceput si nu-l suport nici in zilele noastre. Tot avem discutii contradictorii, el isi tot insala nevasta si imi da sfaturi despre dragoste, d'astea. Si iata ca in seara asta, in renumitul bar de mai sus, ma duc sa fac pipilica (sa ma pis adica) si gasesc buda ocupata. Astept, astept.. astept.. iar cand iese "ocupantul", in persoana procurorului, imi intinde mana sa dea noroc cu mine. Si dau noroc. Isi cere scuze ca bla bla bla.. eu fac pe mine (aproximativ) intre timp, dar imi dau brusc seama ca de cand am auzit ca s-a tras apa la wc si pana a iesit respectivul, nu au fost mai mult de doua secunde.

Nu s-a spalat pe maini si mi-a si intins mana. Daca nu mi-am dat seama mai devreme.. ce sa-i faci?! Jegos

Niciun comentariu: