14 decembrie 2007

Concediu intarziat

Asadar incep sarbatorile, daca nu cumva chiar sunt pe terminate. Sa va spun ce am patit ieri. Eram pregatit cu iubita-mi sa iesim din oras, aveam bagajele gata, trenul ne astepta si mai aveam jumatate de ora pana sa iesim din casa. In acel moment primesc un telefon de la un coleg de la master, caruia ii spun ca ne vedem dupa revelion, ca pana atunci nu ma mai intorc in Bucuresti, dar acesta ma intreaba mirat de ce nu vin la examene. Intrebandu-l la fel de nedumerit despre ce e vorba, imi spune ca avem examene pe 19 si pe 23 decembrie. Fututi...
Fratilor, unde ati mai vazut voi facultate (nu zic master) sa aiba examene in decembrie? Dar nu asa, pe la inceputul lunii, ci aproape in ajunul Craciunului nene. Prosti, ba. Si toate astea deoarece pleaca profesorii prin ianuarie nu stiu unde. Ma pis pe ei. Imi strica mie toate planurile ca-s ei nefututi. Sunt nervos.

Una peste alta, mi-am amanat concediul, iubita-mi s-a suparat pe mine, pe buna dreptate, iar acum tre' sa ma si apuc de invatat. Bun sfarsit de an.

p.s.: Cris, Cezar, multam de urari!

Un comentariu:

Anonim spunea...

cu placere!
vad ca ai scos de tot ceasul de pe pagina.
apropo, imi place mult tema asta, e chiar foarte tare.
ma impingi spre o schimbare de 'luc' si la blogul meu. :D