14 decembrie 2007

Injuraturile nu au varsta

Tocmai ce m-am intors din oras si imi dau seama cat de marcat am ramas dupa ziua asta, daca am ajuns sa scriu si aici ce am patit. Fii atent: in autobuz, o doamna bine imbracata, cu niste accesorii "scumpe" la maini si gat, cu o blana la moda pe ea, se intalneste cu o colega de munca si ii spune acesteia, sa auda tot autobuzu', ca i-a zis lu' unu' "Du-te ma-n pula mea, ce io-s fraiera ta?!"
A doua situatie, coborand din autobuz, in statie, o alta doamna, la fel de bine imbracata, ii zice mai pe sub mustati sotului: "Futu-ti aglomeratia mătii!"
Si ultima intamplare, mergand spre casa, lasand o anumita statie de autobuz in spate la vreo 200 de metri (nu exagerez), vad venind din fata o a 3-a doamna, cu o blana aproximativ identica cu ale celorlalte doua, care spune pt ea, dar parca sa aud si eu: "Futu-ti autobuzu-n cur, ca trebuia sa pleci repede!"

Parca le vad in anumite autobuze cum striga la anumiti copii de liceu sa nu mai spuna anumite injuraturi, ca nu-i frumos. Prostia taranului de oras...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da....asa se intampa de obicei..."doamnele" stilate sunt mai rele de gura ca altii.