18 septembrie 2007

Mini Noutati


Tocmai ii spuneam lui Octavian ieri ca, urmarindu-i blogul, am descoperit ca avem un prieten/o cunostinta comuna. Uitandu-ma printre blogurile pe care le recomand, am vazut ca nu-i singurul cu care am o (cel putin) mica "legatura", ceea ce-mi demonstreaza inca o data ca lumea nu-i mare.

Am realizat din nou ca va dura foarte multa vreme pana cand voi fi "descoperit", asadar, limita de un an pe care mi-am impus-o, mi se pare din ce in ce mai usor de atins.

In sfarsit iau concediu. Acum abia. Si voi reveni peste vreo 10 zile, timp in care nu cred sa mai ating vreun calculator.

Promit sa ma intorc cu un concurs nou, caci mie-mi place sa dau premii, si poate chiar cu noi povesti haioase din spusele lor, din tara sfanta sau orice astfel de amuzante mini-minuni.

Concediu placut mie si scrieri frumoasa voua! Toate cele bune!

p.s.: poza luata de AICI

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pot sa intreb unde te duci? Nu neaparat locul exact ma intereseaza, ci daca e in tara sau nu. :)

Chermeza spunea...

Este in tara. Tinuturi moldovene deocamdata.