21 august 2007

Super eroi

Nu stiu voi, dar eu cand eram pe ulita din satul bunicilor, punand capcane vulpilor si faurind arcuri cu sageti pt caprioare, sau harpoane pt carasi, imi doream sa ajung Superman. El fu super-eroul copilariei mele. Ma visam ca salvam domnite, eram un om bun, luptator pt dreptate, ridicam masini si zburam, dar nu ridicam mana ca Superman, ci zburam cu mainile incrucisate, zambind "supereroic" (probabil acele vise prevesteau incurcaturile in care urma sa tot intru).
Mai tarzior, crescand vazand cu ochii, ma visam detinatorul unui lant hotelier si al unei mari podgorii. Asta se intampla pe la varsta de 12 ani, cand am dat de gustul vinului.

Ciudat, dar visele mele de acum nu-s prea departe de cele de atunci.
Tu ce idol supererou aveai in tinerete? Sau tu te-ai nascut matur/matura, pe un pamant fara eroi virtuali?

Niciun comentariu: