21 august 2007

Branza e pe bani!


In urma cu o saptamana, un prieten mi-a adus un client important, cu o lucrare de un profit maricel. Acest prieten mi-a cerut 10% din suma totala a lucrarii. Am acceptat, ba chiar am zis sa-i ofer mai mult, dar a insistat sa nu. Toate bune si frumoase. Intre timp au mai aparut niste mici obstacole, probleme (clientul, care este o institutie de stat, nu doreste sa plateasca avans, contractul trebuie refacut, etc.), iar ieri, m-am intalnit cu acest prieten, la o bere intre baieti, si dupa cateva, mi-a spus ca el mai doreste 5% din suma totala, ca el considera ca atat merita, pt cat alearga. Hmm...
Stim cu totii renumita vorba "Frate, frate, dar branza-i pe bani!", in schimb pana nu te lovesti de ea, ai impresia ca nici n-a existat. Asta este! Daca nu stiu sa fac afaceri... sau sa-mi aleg prietenii.

Niciun comentariu: