11 aprilie 2008

Marca inregistrata Coca Cola si banda dinamica


Imi povestea un prieten despre un domn care avea o firma de productie publicitara in Timisoara si au primit comanda sa faca sepcile Coca Cola. Directorului de productie i s-a spus ca pe şapcă să fie Coca Cola, iar sub nume sa fie banda dinamica a Coca Cola. Comanda era de vreo 10.000 de bucati din cate am inteles, dar a fost intrerupta dupa vreo mie de bucati cand a descoperit unul din directorii mai mari ca sub Coca Cola era inscriptionat cu un font superb: "Banda Dinamica".

Frate, eu unul as intreba daca nu as intelege ceva. Nu-mi place sa banuiesc ce a vrut sa spuna celalalt. Nu stiu, intreb si punct. Ala chiar atat de bou a fost incat asta a inteles sau nu a inteles si i-a fost rusine sa intrebe, asa incat a scris ce i s-a parut lui ca a spus acel client? Si nu inteleg cum de la o asemenea comanda nu s-a dat un fel de "Bun de Tipar", o mostra ceva.

As fi purtat si eu o sapca d'aia cu Banda Dinamica.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lucrurile au stat putin altfel, eu sunt cel care a comandat sepcile cu pricina si intr-adevar s-a creat o poveste uluitoare in jurul acestei intamplari datorita prezentarii pe care am facut-o despre acest subiect, prezentare care a "transpirat" in exterior. Mai am o sapca si chiar ma intrebam daca ar exista cineva care ar cumpara-o.