22 aprilie 2008

Greseala de Ziua Pamantului


Azi e ziua Pamantului din cate am auzit, deci nu voi arunca nimic pe jos - nici nu fac asta de obicei. Google are un logo frumos pentru aceasta zi. E atractiv.

Incepem povestea: Ma trezeste dimineata o voce de femeie mai in varsta, foarte trista, care imi spune asa (urmeaza dialogul dintre noi 2):

- Domnule inspector, imi cer mii de scuze. Nu voi mai face asta niciodata. Am gresit si va promit ca nu se va mai repeta, dar a fost un caz mai special... bla bla bla. (tarziu am avut timp sa-i dau replica)
- Alooo, stati ca ati gresit.
- Da domnule inspector, stiu ca am gresit, dar credeti-ma ca alta posibilitate nu am gasit... bla bla bla. (mi se parea amuzant, dar nu puteam s-o las sa mai continue - desi vroiam sa aud si cu ce a gresit)
- Nu doamna, stati asa. Ati gresit numarul. Domnul inspector nu e aici.
- Aolo. Dar unde este? (vai cat de trista era femeia asta - si ametita putin)
- Unde vrea dânsul. Dar la alt numar de telefon.
- Aaaa, ma scuzati.

Niciun comentariu: