03 aprilie 2008

Ce n-as da sa nu ma recunoasca nimeni!


Poate ai fost candva pus in situatia de a face ceva de care nu esti chiar mandru si vrei sa nu fii vazut de nimeni, sa nu te recunoasca nici un prieten, sa nu stie nimeni ce ai facut tu.
Asa si cu mine in urma cu doua zile:

Trebuia sa fac un lucru (nu spun ce, ca aflati poate cine sunt) de care nu eram foarte mandru (trebuia sa filmez ceva, na) si inainte de a ajunge acolo ma rugam sa nu ma recunoasca nimeni, imi spuneam in gand ca nu voi da peste nici un prieten si peste nimeni care sa-mi asculte muzica si ca voi termina cu bine ziua. Dar nu a fost asa.

Am ajuns acolo, m-am asezat linistit pe un scaun si am asteptat. Erau vreo 30 de oameni. Dintr-o data, din multimea aia de oameni se apropie un baiat si vine la mine spunandu-mi: "Oooo, ce mai faci, nene? De cand nu te-am mai vazut!" Uooofff. Asta a fost abia primul ghinion. Am stat vreo 5 minute de vorba dupa care am plecat. Am avut noroc si nu a ras de mine (n-avea curaj :P). Dupa alte 10 minute, se apropie un alt baiat pe care nu-l cunosteam spunandu-mi: "Frate, tu nu cumva esti ala care canta ... bla bla bla? Ca eu sunt fanul tau frate... bla bla bla!" Si iata ca nu am avut noroc si am fost recunoscut tocmai cand nu trebuia. M-am simtit ca o rosie. Nu mai vreaaaaau.

Bine macar ca nu am facut o poza cu aparatul invers...

Niciun comentariu: