30 martie 2008

Statia de metrou de la Obor inchisa ... traficului de calatori


Au mai facut primarii o smecherie si au inchis statia de metrou de la Bucur Obor, cu gandul ca vor ridica tramvaiul peste intersectie. Bun gand. Dar de ce Obor, frate? Era cea mai apropiata statie de mine.
Ati observat ca in fiecare statie, "soferul" metroului anunta ca Obor-ul este inchis? Dar ati observat ca de fiecare data totul e in direct si el citeste de pe foaie acele cuvinte? Ei bine, am observat asta ieri cand am auzit tot metroul cum a urlat soferul: "Deoarece statia Bucur Obor este inchisa (virgula si spatiu maaare) traficului de calatori, metroul nu opreste in aceasta statie! Mie nu-mi place sa citesc fraze fara semne de punctuatie. Trebuie sa muncesc eu sa le pun in gand. Totusi, domnul acesta a pus o virgula de la el si mi-a adus mie zambetul pe buze. Clovn de metrou, ca cel din filmare

Niciun comentariu: