14 mai 2008

Pompierul fricos


Am un prieten care are un prieten al carui prieten i-a povestit despre un prieten care-i pompier. Sper ca s-a inteles. Problema cu acest pompier e ca el nu si-a dorit sa stea toata viata pe langa foc si a ajuns din greseala aici.

A avut totusi un mic noroc si anume, Detasamentul de Pompieri din care facea parte, avea un loc in minus, adica daca aparea vreun incendiu nu puteau intra cu totii in masina de pompieri si intotdeauna unul trebuia sa ramana "acasa".

Acest pompier care i-a povestit unui prieten al carui prieten e prieten cu un prieten de-al meu, fiind fricos de fel, de fiecare data cand se suna alarma, se nimerea ba sa nu-si gaseasca hainele, ba sa se impiedice pe scari si ajungea mereu ultimul si era foarte nemultumit (chipurile) ca nu putea sa mearga si el la interventie.

"Uoooof, iar am ajuns ultimul! Imi pare rau dragi colegi pompieri, dar nici azi nu va pot ajuta! Ghinionul meu."

Niciun comentariu: