21 noiembrie 2007

"Chicago Bulls" vs "De Puta Madre"


Credeam ca au disparut bluzele acelea cu De Puta Madre. Pana ieri cand am vazut un brunet (nu ca m-ar deranja aceasta culoare de par) ce purta o astfel de vestimentatie. Mi-am adus aminte ca pe vremea cand eram flacau, mai toti pustanii aveau fesuri, caciuli sau cum le-o mai zice, cu Chicago Bulls, iar fetele purtau pantofi - adidas din aceia cu toc gros si inalt. Iar cand te duceai la mare, pe vremea mea, nu puteai sa nu-ti iei lantisor din acela cu numele tau. Mi-au marcat copilaria astea. Da da, si aparusera in acea perioada blugii salopeta - abia la vreo 2 ani dupa ce i-am purtat noi au devenit moda pt muncitorii de pe santiere.
Ba ce vremuri. Si ce-au mai trecut. Am devenit melancolic (sau m-am melalcoolizat). As da o leapsa cu "Ce ti-a marcat tineretea" sau "Ce era la moda in tineretea ta", dar parca mi-e rusine asa sa ma bag printre bloggeri. Totusi, daca cititi si va place ideea, nu ma deranjeaza s-o purtati mai departe.
Una peste alta/altu', ce ne-om mai amuza melancolic peste cativa anisori de vremea bluzelor De Puta Madre.

Niciun comentariu: