10 septembrie 2007

Noi2


Ne-am intors din mini-vacanta. Nu am patit prea multe, demne de povestit, dar ne-am simtit bine, ne-am relaxat. In schimb, in perioada asta, am realizat o mica greseala pe care o fac. De fiecare data cand aud vreo poveste a unui prieten, ce merita scrisa aici, mi-o notez in telefon, ca sa n-o uit (am mari probleme cu memoria) dar fac asta putin pe ascuns. Din pacate, iubita-mi m-a vazut de cateva ori cand notam ceva pe ascuns in telefon si cred ca are impresia ca dau mesaje vreuneia.
Daca iar avem probleme d'astea tampite, cred ca-i spun despre blog. M-am saturat de atata neincredere si nu mai stiu cum sa-i dovedesc ca ii sunt fidel si ca totul este in ordine din punctul meu de vedere.
Ce-o fi asa greu sa mentii o relatii cand iubesti nu stiu.

4 comentarii:

Cris spunea...

Good luck with that... stai sa vezi cate explicatii o sa ai de dat :)

Sper sa ma insel.

Chermeza spunea...

Am inceput sa ma gandesc daca nu cumva gresesc. Dar revin la gandul ca daca ar fi sa am totusi un secret fata de ea, acesta sa fie. E destul de nevinovat. Sigur ma va intelege...

Anonim spunea...

Fiecare om trebuie sa aiba ceva numai al lui...asa e sanatos!
Lucrurile nu ajung tocmai bine cand sti absolut totul despre cel de langa tine ;)
E distractiv blogul tau! Ma simt de parca citesc pe furis jurnalul cuiva:D

Sunt sigura ca o sa inteleaga(asta daca nu i-ai spus deja ca vad ca insemnarea e de prin 2007) si ca si ea are macar un secret:P

Bafta!

Chermeza spunea...

Inca nu i-am spus. Abia pe 17 iulie va afla ce ii tot ascund.
Citire placuta in continuare!