02 august 2007

O seara nu prea placuta

Este suparata pe mine. A aflat ieri ca m-am culcat cu o tipa cu vreo 5 zile inainte sa fim impreuna, dar eram in perioada de indragostire unul de celalalt, timp in care ne spuneam visele si dorintele arzatoare, deci am gresit fata de ea.
Ciudat este faptul ca nu-mi aduc aminte sa ma fi culcat cu tipa aia in acea perioada, dar se pare ca toate datele indica acea zi. Stau prost cu memoria. Foarte prost.

Aseara a plecat la prietena ei, nu a ramas cu mine. Am incercat sa-i explic ca am inceput s-o iubesc treptat, nu dintr-o data, iar la inceput, cand doar purtam niste discutii despre copilarii si vise, nu aveam cum s-o cunosc, cum sa simt c-o iubesc. Am incercat sa ma scuz, desi stiu sigur ca am gresit (daca s-a intamplat atunci).

Nu merita acea zi sa stricam ce era atat de frumos, ce incepea sa semene cu indeplinirea unui vis. Si parea atat de rea aseara. Se schimbase foarte mult si am dat vina pe prietena ei. Poate i-a dat niste sfaturi nu tocmai bune pt mine. Sau poate nu. Sunt suspicios, dar nu se pune problema ca nu am incredere-n ea.

Tocmai am aflat ca a "furat" id-ul de mess al lui frati'miu, ca sa-l intrebe pe acesta daca am inselat-o sau nu in acea zi. Ciudat este faptul ca nu ma deranjeaza. Nu stiam ca pot iubi atat de mult si iata ca las de la mine cu o usurinta care ma sperie, dar ma si multumeste. Diseara sper sa fim din nou impreuna, sa impartim acelasi pat, visele innoite.

Sper

2 comentarii:

MaDana - Dana Auburn spunea...

Scrii frumos si impui cuvintelor un ritm usor leganat, ca si cand ai vrea sa oferi celor ce citesc si timp de gandire, acea fractiune in care nu numai ca intelegi ce citesti ci poti sa si metabolizezi, adica sa transformi textul citit in ceva al tau. Grozav!

Chermeza spunea...

Multumesc frumos pt cuvintele alese!