02 iulie 2007

Licenta + Serviciu = Stres

Sunt atat de stresat de tot ce se-ntampla-n jurul meu, incat am impresia ca fiecare persoana imi vrea raul si tind sa ma cert cu toti, sa stric prietenii, sa imi atrag ura. Si de ce? Ar putea fi din cauza serviciului, a licentei, a lipsei timpului liber. Dar de asta ultimul nu ma prea plang, deci iese din discutie. Mai am de asteptat inca vreo luna ca drumul meu sa-si revina si apoi sigur nu voi mai fi atat de stresat, dar nu stiu daca mai pot astepta atat. Ori ma bat cu cineva zilele astea, ori fug din oras, spre un loc mai linistit...

Simt ca incep sa devin dependent de blogul asta. Uneori am impresia ca ma invigoreaza, ca-i un mod bun de a-ti ocupa timpul, dar deseori cred ca e doar o pierdere de timp. Totusi, fata de voi, mie nu-mi citeste nici un prieten blogul. Cel putin nu am de unde sa stiu asta. Si nu ascund decat datele personale, deci reusesc sa ma descarc deschizandu-ma, fara a ma ascunde de reactia cuiva. Si totusi, oricat de mult ma descarc, nu imi revin atat cat mi-as dori

Trebuie sa scap de stres. Ma duc la pescuit

Niciun comentariu: