09 iulie 2007

Ce sa mai citesc?


Am zarit pe blogul acesta titlul unei carti pe care am citit-o cu ceva vreme in urma: Aglaja Veteranyi - "De ce fierbe copilul in mamaliga" si am realizat ca nu am mai citit o carte de foarte mult timp. Paradoxal, deoarece de doua luni tot rasfoiesc carti despre marketing, management etc. Citeam multisor cand eram pustan si eram indragostit de cartile lui Karl May (Winnetou, Old Shatterhand) si de cele istorice - actiunea era baza. Cele mai placute carti istorice mi s-au parut cele rusesti. Am o memorie foarte proasta si tocmai de aceea pot reciti cu placere o carte, deoarece sigur nu-mi voi aminti tot subiectul.

Mi-e dor sa mai iau o carte in mana, sa mai evadez in lumea altora, sa visez prin ochii lor, sa ma transform in erou pentru cateva clipe, sa nu mai fiu eu. Dau vina pe timp si pe faptul ca uneori am impresia ca sunt lucruri mai importante decat o carte, dar de cele mai multe ori nu este asa si cand pierd timpul liber, realizez ca "dar mai bine citeam ceva".
Gata, m-am convins: dupa licenta imi fac timp pentru o carte, dar cum eu traiesc din recomandari, va trebui sa intreb in stanga si-n sus ce mai este bun in lumea imaginatiei.

Niciun comentariu: