27 iunie 2007

Top Seriale


Sunt un destul de mare fan al serialelor. La televizor ma uit cam o data pe luna (aproximativ) la stiri, in schimb pt seriale am timp, am si DC++.
Si cum am vazut mai peste tot topuri, hai sa vi-l zic pe al meu in materie de seriale:
1. Prison Break;
2. Seinfeld;
3. Friends;
4. Lost;
5. Two And A Half Man.

Nu se poate fara seriale, nene. Mai sunt si renumitele Familia Bundy, The Simpsons, O.C., Ally Mc Beal. Eu le-am prins mai pe toate dar pe vremea lor nu eram fan. Prison Break e singurul pe care il urmaresc in timp ce ruleaza la tv si e foarte captivant. E interesant cum se duce din vorba-n vorba cate un serial si dupa o saptamana mai tot grupul din care faci parte este in acelasi timp cu ochii pe monitoare cand apare un nou episod pe net. Deocamdata revizionez episoade din Seinfeld si Friends, in asteptarea noii serii din Prison Break. Pana atunci insa, astept alte recomandari de prin vecini, poate-mi mai fac vreun loc in top.
Traiasca serialele si timpul liber

3 comentarii:

Anonim spunea...

Lost
Prison Break
Asta e topul meu si sunt la zi cu el. Pacat ca e pauza acum. Am inteles ca Prison Break revine in august, cat despre Lost mai avem de asteptap pana in februarie.

Chermeza spunea...

Am inceput sa vizionez Prison Break de pe la episodul 12 seria 1 si nu cred sa fie persoana care sa-l lase din mana dupa ce vede 3 episoade consecutive (maaaxim 3). Nebunie curata

Anonim spunea...

Uite ce am revazut eu cap-coada:

MASH
Friends
Seinfeld
Stargate SG-1 si Atlantis
Star Trek
Farscape
Scrubs
House MD


Am vazut MASH si la vremea lui...mi-a placut da acum, revazandu-l, mi se pare cel putin genial